Şrfszlr ya! Polisi hafife aldılar demek, Polis'inde yetki alanı sınırlı ne olacak normal insandan ; inanın farkı yok. Silah çekerse karşı taraf ,poliste silah çeker,tokat atarsa karşı taraf, poliste tokat atar ; çükü, kanun bu. Normal insandada bu nefsi müdafa diye geçiyor...! Polislere yetkileri artırmaları gerekli bence...