• 22-07-2010, 12:30:33
    #10
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o topluluğun üzerine 2 tane profesyonal boksör salacaksın oturup izleyeceksin
    Kısasa kısas uygulanmış olur ozaman anlarlar
  • 22-07-2010, 12:30:41
    #11
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allahım ya bize denk gelmezki böyle grup Bak dayak nereden çıkıyo görsünler sivilin silahı yoktu sanırım yanında. Keşke silahı çıkarıp sağa sola ateş etseydi delirmiş gibi bakalım ozaman vurabiliceklermiydi. Bu adamlar göz altına alındıysa bunları içeride bir sevecekler bir sevecekler varya Tüm karakol sever bunları işi büyütüm Emniyet müdürlüğüne götürürlerse bide orada dahada iyi severler

    Ahh canlarım benim okadar sevilmeye dayanabilirler inşallah
    Karakola götürmüşler işte dava acacaklarmış bizi dövdüler diye.

    Ayrıca polise silah kullandırtmıyorlar doğru düzgün.
  • 22-07-2010, 12:32:50
    #12
    Ben o polisin yerinde olsam ne emniyet müdürü dinlerim nede başkası görevimden atılırım gerekirse yinede o silahı çekmeye çalışırım çektiğimdede bacaklarına sıkmaya çalışırım hiç acımam tohumuna paramı saydım adamların kurşunlar bitene kadar saydırırım ibret olsun. Devletin görevlisine vurmanın anlamı ne yani madalyamı vericekler sivil polis dövünce
  • 22-07-2010, 12:42:22
    #13
    Üyeliği durduruldu
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allahım ya bize denk gelmezki böyle grup Bak dayak nereden çıkıyo görsünler sivilin silahı yoktu sanırım yanında. Keşke silahı çıkarıp sağa sola ateş etseydi delirmiş gibi bakalım ozaman vurabiliceklermiydi. Bu adamlar göz altına alındıysa bunları içeride bir sevecekler bir sevecekler varya Tüm karakol sever bunları işi büyütüm Emniyet müdürlüğüne götürürlerse bide orada dahada iyi severler

    Ahh canlarım benim okadar sevilmeye dayanabilirler inşallah
    Vallahi hocam koptum haklısın bunları güzel bir okşamışlardır

    Hatta o jop çok münasip bir taraflarına geldiyse vay hallerine
  • 22-07-2010, 12:47:35
    #14
    Şrfszlr ya! Polisi hafife aldılar demek, Polis'inde yetki alanı sınırlı ne olacak normal insandan ; inanın farkı yok. Silah çekerse karşı taraf ,poliste silah çeker,tokat atarsa karşı taraf, poliste tokat atar ; çükü, kanun bu. Normal insandada bu nefsi müdafa diye geçiyor...! Polislere yetkileri artırmaları gerekli bence...
  • 22-07-2010, 13:39:23
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Polis hayatı tehlikede ise vurma yetkisi vardır.Dava acılır acığa alnır nesli müdafadan yırtar yüzlerce örneği var.Burada polisin silahını almış olabilirler.
  • 22-07-2010, 13:41:23
    #16
    Götürürler merkezeeee....
  • 22-07-2010, 13:43:41
    #17
    valla çektilerse merkeze hak ettikleri cezayı alırlar
  • 22-07-2010, 13:47:15
    #18
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    götürürler merkezeeee....
    .....