mccyclone apandist ameliyatı oldu şuan hastanede..
95
●3.987
- 19-07-2010, 17:08:04Çok teşekkürler iyi dilekleriniz için , karnımın yarısında dikiş var o yüzden fazla uzun yazamıyorum ama ayrı ayrı teşekkür ediyorum herkese.

1-2 kişinin işi var onları da en kısa zamanda hallederim inşallah.Taburcu oldum şimdi yatıyorum evde , Furkan sen de çok sağol her şey için. - 19-07-2010, 17:10:24yat hocam yat ne işin var nette bak keyfinemccyclonee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

allah şifalar versin. - 19-07-2010, 17:10:57Rica ederim ne demek dostluklar bugünler için lazım..mccyclonee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamamen iyileş öyle gel salla işleri
- 19-07-2010, 17:40:37Geçmiş olsun yatış moduna geçmccyclonee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
