• 19-07-2010, 10:40:13
    #82
    Acil şifalar diliyorum.
  • 19-07-2010, 10:47:44
    #83
    Geçmiş olsun.
  • 19-07-2010, 17:04:04
    #84
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Taburcu oluyorum diye mesaj attı şuandada nette sanırım
  • 19-07-2010, 17:08:04
    #85
    Çok teşekkürler iyi dilekleriniz için , karnımın yarısında dikiş var o yüzden fazla uzun yazamıyorum ama ayrı ayrı teşekkür ediyorum herkese.

    1-2 kişinin işi var onları da en kısa zamanda hallederim inşallah.Taburcu oldum şimdi yatıyorum evde , Furkan sen de çok sağol her şey için.
  • 19-07-2010, 17:09:36
    #86
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş Olsun.
  • 19-07-2010, 17:10:24
    #87
    mccyclonee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkürler iyi dilekleriniz için , karnımın yarısında dikiş var o yüzden fazla uzun yazamıyorum ama ayrı ayrı teşekkür ediyorum herkese.

    1-2 kişinin işi var onları da en kısa zamanda hallederim inşallah.Taburcu oldum şimdi yatıyorum evde , Furkan sen de çok sağol her şey için.
    yat hocam yat ne işin var nette bak keyfine

    allah şifalar versin.
  • 19-07-2010, 17:10:57
    #88
    mccyclonee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkürler iyi dilekleriniz için , karnımın yarısında dikiş var o yüzden fazla uzun yazamıyorum ama ayrı ayrı teşekkür ediyorum herkese.

    1-2 kişinin işi var onları da en kısa zamanda hallederim inşallah.Taburcu oldum şimdi yatıyorum evde , Furkan sen de çok sağol her şey için.
    Rica ederim ne demek dostluklar bugünler için lazım..
    Tamamen iyileş öyle gel salla işleri
  • 19-07-2010, 17:40:37
    #89
    mccyclonee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkürler iyi dilekleriniz için , karnımın yarısında dikiş var o yüzden fazla uzun yazamıyorum ama ayrı ayrı teşekkür ediyorum herkese.

    1-2 kişinin işi var onları da en kısa zamanda hallederim inşallah.Taburcu oldum şimdi yatıyorum evde , Furkan sen de çok sağol her şey için.
    Geçmiş olsun yatış moduna geç
  • 19-07-2010, 18:28:04
    #90
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dostum bende hastaneden bugün çıktım geçmiş olsun halinden en iyi ben anlarım herhalde...