Çok teşekkürler iyi dilekleriniz için , karnımın yarısında dikiş var o yüzden fazla uzun yazamıyorum ama ayrı ayrı teşekkür ediyorum herkese.
1-2 kişinin işi var onları da en kısa zamanda hallederim inşallah.Taburcu oldum şimdi yatıyorum evde , Furkan sen de çok sağol her şey için.
yat hocam yat ne işin var nette bak keyfine
allah şifalar versin.