• 19-07-2010, 01:16:40
    #73
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Allahü teala en kısa zamanda şifalar nasip etsin kardeşimize.
  • 19-07-2010, 01:27:37
    #74
    geçmiş olsun. Bende olmuştum.
  • 19-07-2010, 01:57:18
    #75
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun
  • 19-07-2010, 10:04:18
    #76
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    grikurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamın bir ihtiyacı vs. varmı bir mesaj atıp sorsanız
    Maddi vs. sigortası yok belki adamın?
    Biz konuşuyoruz hergün. Onu sormadım ama bir sorayım..

    Geçmiş olsun dileklerinizi ilettim r10 olarak abdullaha sağolsunlar dedi
  • 19-07-2010, 10:06:34
    #77
    WebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz konuşuyoruz hergün. Onu sormadım ama bir sorayım..

    Geçmiş olsun dileklerinizi ilettim r10 olarak abdullaha sağolsunlar dedi
    Hocam bi sor ihtiyacı vs. varsa Ankara'dayım bende uğrayayım.
  • 19-07-2010, 10:26:59
    #78
    Allah acil şifalar versin, geçmiş olsun.
  • 19-07-2010, 10:29:42
    #79
    Line adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bi sor ihtiyacı vs. varsa Ankara'dayım bende uğrayayım.
    Yokmuş bir ihtiyacı sordum, yürüyebiliyorum falan iyiyim dedi.
    Girebilirse gircek nete şimdi
  • 19-07-2010, 10:32:25
    #80
    geçmiş olsun allah şifa versin
  • 19-07-2010, 10:39:32
    #81
    Bende diyorum pm neden cevap gelmiyor büyük Geçmiş olsun Allah acil şifalar versin