mccyclone apandist ameliyatı oldu şuan hastanede..
95
●3.987
- 19-07-2010, 01:16:40Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Allahü teala en kısa zamanda şifalar nasip etsin kardeşimize.
- 19-07-2010, 10:04:18Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Biz konuşuyoruz hergün. Onu sormadım ama bir sorayım..grikurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun dileklerinizi ilettim r10 olarak abdullaha sağolsunlar dedi
- 19-07-2010, 10:06:34Hocam bi sor ihtiyacı vs. varsa Ankara'dayım bende uğrayayım.WebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-07-2010, 10:29:42Yokmuş bir ihtiyacı sordum, yürüyebiliyorum falan iyiyim dedi.Line adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Girebilirse gircek nete şimdi
