WebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz konuşuyoruz hergün. Onu sormadım ama bir sorayım..

Geçmiş olsun dileklerinizi ilettim r10 olarak abdullaha sağolsunlar dedi
Hocam bi sor ihtiyacı vs. varsa Ankara'dayım bende uğrayayım.