Konu
mccyclone apandist ameliyatı oldu şuan hastanede..
19-07-2010, 10:06:34
#77
Line
WebFurkan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Biz konuşuyoruz hergün. Onu sormadım ama bir sorayım..
Geçmiş olsun dileklerinizi ilettim r10 olarak abdullaha sağolsunlar dedi
Hocam bi sor ihtiyacı vs. varsa Ankara'dayım bende uğrayayım.