mccyclonee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkürler iyi dilekleriniz için , karnımın yarısında dikiş var o yüzden fazla uzun yazamıyorum ama ayrı ayrı teşekkür ediyorum herkese.

1-2 kişinin işi var onları da en kısa zamanda hallederim inşallah.Taburcu oldum şimdi yatıyorum evde , Furkan sen de çok sağol her şey için.
Rica ederim ne demek dostluklar bugünler için lazım..
Tamamen iyileş öyle gel salla işleri