• 12-07-2010, 20:11:17
    #1
    http://video.milliyet.com.tr/Spiker-...692.htm?auto=1

    videoyu izleyin sadece arkadaşlar.
  • 12-07-2010, 20:13:23
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bu tür programları yapanların, takdir edilmekten çok kınanması gerek.
    İnsanların duygularını,açıklarını,özlemlerini birer reyting malzemesi olarak tvlerde yayınlayak türk insanının duygularını körelttiler.
    Gözümüzün önünde adam öldürüyorlar sesimiz çıkmıyor.
    Tecavüz ediliyor sesimiz çıkmıyor.
    Alıştırıldık...
  • 12-07-2010, 20:15:44
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bu kadından tiskiniyorum ben
  • 12-07-2010, 20:34:34
    #4
    neden olaya tek yonden bakıyorsunuz ?

    Bilmem kaç senedir birbirine kavuşamayan 2 insanı biraraya getirmek ne kadar güzel olsa gerek ?

    Bir anneyi yıllar sonra evladına kavuşturmak çok güzel olsa gerek ?

    Bu duruma düşmeden anlayamazsınız arkadaşlar , o yüzden olaya tek çerçeveden bakmayın lütfen.

    Hayat çok kısa ve pişmanlıklar ile dolu.İnsanlar pişman olduklarında çok uzun zaman geçmiş olabiliyor ve bu yıllar sonrasında da halimiz vaktimiz yerinde olmayabiliyor ulaşmak istediklerimize bu tür yollar ile ulaşabiliyoruz.

    Haklı oldugunuz yerlerde var yok değil ama sonuç itibari ile değerlendirmek gerekirse insanlar mutlu oluyor bu da çok özlediğimiz bir duygu.
  • 12-07-2010, 20:44:46
    #5
    Üyeliği durduruldu
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden olaya tek yonden bakıyorsunuz ?

    Bilmem kaç senedir birbirine kavuşamayan 2 insanı biraraya getirmek ne kadar güzel olsa gerek ?

    Bir anneyi yıllar sonra evladına kavuşturmak çok güzel olsa gerek ?

    Bu duruma düşmeden anlayamazsınız arkadaşlar , o yüzden olaya tek çerçeveden bakmayın lütfen.

    Hayat çok kısa ve pişmanlıklar ile dolu.İnsanlar pişman olduklarında çok uzun zaman geçmiş olabiliyor ve bu yıllar sonrasında da halimiz vaktimiz yerinde olmayabiliyor ulaşmak istediklerimize bu tür yollar ile ulaşabiliyoruz.

    Haklı oldugunuz yerlerde var yok değil ama sonuç itibari ile değerlendirmek gerekirse insanlar mutlu oluyor bu da çok özlediğimiz bir duygu.
    insanları mutlu ederken rencide etmek nekadar doğru ki ?
    şöyle düşün ;

    kız arkadaşınla yemektesin. paran yok. yan masadaki adamdan yardım istedin.
    ve bunu gizlice istedin. ama yan masadaki adam cüzdanını kız arkadaşının önünde çıkartıp sana parayı uzatsa o iyilikten memnun kalır mısın ?

    ortada bir iyilik var elbet. fakat menfaat için bir iyilik var.
  • 12-07-2010, 22:05:40
    #6
    Bu kadından daha iyi kameralara oynayan birini tanımıyorum. (: Okan ne güzel bunun gibileri programın da rencide ediyor.
  • 12-07-2010, 22:30:14
    #7
    İyide siz bunlara inanıyor musunuz? Bu tamamen bir senaryo, ortada ne kaybolan bir kadın var nede başkası. Oradakiler sadece yevmiye ile çalışan figüranlar arkadaşlar lütfen yapmayın gözünüzü seveyim. Benim dayım rejisör, ondan duyuyorum hep böyle şeyleri.
  • 13-07-2010, 01:25:12
    #8
    Yalçın Çakıra Ne Demeli
  • 13-07-2010, 01:50:56
    #9
    programın adı: duygu istismarı.