neden olaya tek yonden bakıyorsunuz ?
Bilmem kaç senedir birbirine kavuşamayan 2 insanı biraraya getirmek ne kadar güzel olsa gerek ?
Bir anneyi yıllar sonra evladına kavuşturmak çok güzel olsa gerek ?
Bu duruma düşmeden anlayamazsınız arkadaşlar , o yüzden olaya tek çerçeveden bakmayın lütfen.
Hayat çok kısa ve pişmanlıklar ile dolu.İnsanlar pişman olduklarında çok uzun zaman geçmiş olabiliyor ve bu yıllar sonrasında da halimiz vaktimiz yerinde olmayabiliyor ulaşmak istediklerimize bu tür yollar ile ulaşabiliyoruz.
Haklı oldugunuz yerlerde var yok değil ama sonuç itibari ile değerlendirmek gerekirse insanlar mutlu oluyor

bu da çok özlediğimiz bir duygu.