Bu tür programları yapanların, takdir edilmekten çok kınanması gerek.
İnsanların duygularını,açıklarını,özlemlerini birer reyting malzemesi olarak tvlerde yayınlayak türk insanının duygularını körelttiler.
Gözümüzün önünde adam öldürüyorlar sesimiz çıkmıyor.
Tecavüz ediliyor sesimiz çıkmıyor.
Alıştırıldık...