İyide siz bunlara inanıyor musunuz? Bu tamamen bir senaryo, ortada ne kaybolan bir kadın var nede başkası. Oradakiler sadece yevmiye ile çalışan figüranlar arkadaşlar lütfen yapmayın gözünüzü seveyim. Benim dayım rejisör, ondan duyuyorum hep böyle şeyleri.