4 gb kotalılar 20 lira oldu
14
●781
- 09-07-2010, 17:46:57Arkadaşlar ttnet bugün aradı ve kampanyaları bildirdi ve 4 gb kotalı internetleri 20 lira yaptığını söylediler kabul ediyor musunuz dediler evet dedim bu yeni kampanya isteyenler hemen arayabilir fatura 35 liraydı 30 lira olmuş
- 09-07-2010, 17:54:33Yok bu sefer test ettim onayladım_Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-07-2010, 18:09:29sana 45 bana 60AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sınırsıza geçecem bu ay hayırlısıyla
- 09-07-2010, 18:11:00Yok ne şakası sınırsız : 39 kotalı : 20 olmuş bende 20 yaptırdım hemen çok konuşuyorlar bir saat bizle konuştular sıra gelir sizede ararlar
- 09-07-2010, 18:11:11zaten her seferinde kota geçip 60 lira geldiği için sınırsıza geçmiştimCiciHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle