• 09-07-2010, 18:12:22
    #10
    AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaten her seferinde kota geçip 60 lira geldiği için sınırsıza geçmiştim
    iyi bende geçecem bi sefer 100 geldi peşine 80 geldi Allahtan e fatura babam ödedi geldi beni düşün
  • 09-07-2010, 19:00:00
    #11
    24 aylık tahattünüz mü bitmişmiydi ? İnterneti bir kampanya ile mi başlatmıştınız ?

    Bu 20 lira dedikleri kampanya mıdır ? 6 ay sonra eski fiyata mı çekilecektir ?
  • 09-07-2010, 19:03:20
    #12
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    24 aylık tahattünüz mü bitmişmiydi ? İnterneti bir kampanya ile mi başlatmıştınız ?

    Bu 20 lira dedikleri kampanya mıdır ? 6 ay sonra eski fiyata mı çekilecektir ?
    24 aylık süre bitmemişti , interneti açtıralı 14 ay oluyor.
    20 lira kampanyadır 6 ay sonra eski fiyatına dönücek.
  • 09-07-2010, 19:03:27
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    24 aylık tahattünüz mü bitmişmiydi ? İnterneti bir kampanya ile mi başlatmıştınız ?

    Bu 20 lira dedikleri kampanya mıdır ? 6 ay sonra eski fiyata mı çekilecektir ?
    evet kampanyaysa 6 aylık 20 tl 18 aylık 30 tl den kalmak zorunda olabilirsiniz iyi araştırın
  • 09-07-2010, 19:05:20
    #14
    Ben zaten bu kampanyadayım. 6 aylık kampanyam bitti 8.aydayım o yüzden sordum :d
  • 09-07-2010, 19:21:38
    #15
    CiciHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi bende geçecem bi sefer 100 geldi peşine 80 geldi Allahtan e fatura babam ödedi geldi beni düşün
    65 TL üzerine çıkmaması lazım faturanın, TTNET ise.