Konu
4 gb kotalılar 20 lira oldu
09-07-2010, 18:12:22
#10
Cevher
AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
zaten her seferinde kota geçip 60 lira geldiği için sınırsıza geçmiştim
iyi bende geçecem bi sefer 100 geldi peşine 80 geldi Allahtan e fatura babam ödedi geldi beni düşün