AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zaten her seferinde kota geçip 60 lira geldiği için sınırsıza geçmiştim
iyi bende geçecem bi sefer 100 geldi peşine 80 geldi Allahtan e fatura babam ödedi geldi beni düşün