Konu
4 gb kotalılar 20 lira oldu
09-07-2010, 19:00:00
#11
DarksPrince
24 aylık tahattünüz mü bitmişmiydi ? İnterneti bir kampanya ile mi başlatmıştınız ?
Bu 20 lira dedikleri kampanya mıdır ? 6 ay sonra eski fiyata mı çekilecektir ?