Arkadaşlar ttnet bugün aradı ve kampanyaları bildirdi ve 4 gb kotalı internetleri 20 lira yaptığını söylediler kabul ediyor musunuz dediler evet dedim bu yeni kampanya isteyenler hemen arayabilir fatura 35 liraydı 30 lira olmuş