Konu
4 gb kotalılar 20 lira oldu
09-07-2010, 17:46:57
#1
vBulletinMaster
Arkadaşlar ttnet bugün aradı ve kampanyaları bildirdi ve 4 gb kotalı internetleri 20 lira yaptığını söylediler kabul ediyor musunuz dediler evet dedim bu yeni kampanya isteyenler hemen arayabilir fatura 35 liraydı 30 lira olmuş