Konu
4 gb kotalılar 20 lira oldu
09-07-2010, 18:07:30
#5
Batuhan1
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
diğer firmalarda sınırsız ne durumda.. ttnet 45 tl geçiriyor her ay