• 08-07-2010, 14:26:22
    #1
    Selamlar Millet,Bir konuda danışmak istedim bu konuda belki bilgi olanlar vardır

    Yaşadığım ,Düşündüğüm ,olası İhtimali %1 bile olan olayı kafa takıyorum, niye anlamıyorum ,Bir Önerisi olan varmı ?
  • 08-07-2010, 14:55:44
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bende de oluyor bu durum. Örneğin;

    İmtihan esnasında 2 şık arasında kalıyorum ve birini işaretliyorum ardından yanlış olduğunu öğrenince bütün gün hiç aklımdan çıkmıyor (: 2-3 gün sürdüğü bile oluyor.
  • 08-07-2010, 15:06:08
    #3
    CruelChild adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de oluyor bu durum. Örneğin;

    İmtihan esnasında 2 şık arasında kalıyorum ve birini işaretliyorum ardından yanlış olduğunu öğrenince bütün gün hiç aklımdan çıkmıyor (: 2-3 gün sürdüğü bile oluyor.

    seninki iyi gibime geliyor ,zamanla bu davranış paranoyaklaştırıyor gibime geliyor
  • 08-07-2010, 15:19:36
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Önerim şu olabilir, kafanıza birşey takmanızı, kafanıza takmayın

    Karışık gibi oldu ama
  • 08-07-2010, 16:32:47
    #5
    Bende de oluyor valla, deliriyor gibi oluyorum o durum geçene / düzelene kadar
  • 08-07-2010, 16:34:14
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Okulun geçen dönemi süresince bir kaç pot kırdığım oldu. Gece uyumadan önce hep aklıma geliyor, çok fena oluyorum düşündükce, uyuyamıyorum.
    Çözümü de yok sanırım. Zaman makinesi icat edilmiş değil malesef..
  • 08-07-2010, 16:45:37
    #7
    Aynen bende de öyle oluyor. Şimdi de kafayı dişçiye taktım. Dolgu yaptıracağım, beyaz dolgu yapmasını isteyeceğim bunu kafaya takıyorum. Yani mümkünü yok siyah dolgu yapmasının ama nedense ya beyaz yapmazsa siyah yaparsa yanlışlıkla falan diye paranoyaklık derecesinde düşünceler geliyor.

    Bunun dışında ihtimali olmasa da ya seneye sınıfları ayırırlarsa diye kafaya taktım. Evet ihtimali yok ancak nedense ya olursa diyorum.
  • 08-07-2010, 16:53:37
    #8
    bende paranoyağa bağlıyorum çoğu zaman.artık öyle bi durumki karşımdakinin ne düşündüğünü düşünürken bile sinir oluyorum.
  • 08-07-2010, 16:59:52
    #9
    Hayır.