İmtihan esnasında 2 şık arasında kalıyorum ve birini işaretliyorum ardından yanlış olduğunu öğrenince bütün gün hiç aklımdan çıkmıyor (: 2-3 gün sürdüğü bile oluyor.
İmtihan esnasında 2 şık arasında kalıyorum ve birini işaretliyorum ardından yanlış olduğunu öğrenince bütün gün hiç aklımdan çıkmıyor (: 2-3 gün sürdüğü bile oluyor.
seninki iyi gibime geliyor ,zamanla bu davranış paranoyaklaştırıyor gibime geliyor
Okulun geçen dönemi süresince bir kaç pot kırdığım oldu. Gece uyumadan önce hep aklıma geliyor, çok fena oluyorum düşündükce, uyuyamıyorum.
Çözümü de yok sanırım. Zaman makinesi icat edilmiş değil malesef..
Aynen bende de öyle oluyor. Şimdi de kafayı dişçiye taktım. Dolgu yaptıracağım, beyaz dolgu yapmasını isteyeceğim bunu kafaya takıyorum. Yani mümkünü yok siyah dolgu yapmasının ama nedense ya beyaz yapmazsa siyah yaparsa yanlışlıkla falan diye paranoyaklık derecesinde düşünceler geliyor.
Bunun dışında ihtimali olmasa da ya seneye sınıfları ayırırlarsa diye kafaya taktım. Evet ihtimali yok ancak nedense ya olursa diyorum.