Aynen bende de öyle oluyor. Şimdi de kafayı dişçiye taktım. Dolgu yaptıracağım, beyaz dolgu yapmasını isteyeceğim bunu kafaya takıyorum. Yani mümkünü yok siyah dolgu yapmasının ama nedense ya beyaz yapmazsa siyah yaparsa yanlışlıkla falan diye paranoyaklık derecesinde düşünceler geliyor.

Bunun dışında ihtimali olmasa da ya seneye sınıfları ayırırlarsa diye kafaya taktım. Evet ihtimali yok ancak nedense ya olursa diyorum.