Bende de oluyor bu durum. Örneğin;
İmtihan esnasında 2 şık arasında kalıyorum ve birini işaretliyorum ardından yanlış olduğunu öğrenince bütün gün hiç aklımdan çıkmıyor (: 2-3 gün sürdüğü bile oluyor.

seninki iyi gibime geliyor ,zamanla bu davranış paranoyaklaştırıyor gibime geliyor