• 08-07-2010, 17:20:53
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Bu rahatsızlığın adı obsesif ve maalesef çok yaygın. Tedavisi elbette mümkün ve mümkün mertebe her şeyi çok fazla "takmamaya" çalışmak gerekiyor.
  • 08-07-2010, 17:23:53
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    çoğu zaman hayır. ama sinirli olduğumda heyecan yaptığımda yanımdakinin sümük çekişi bile rahatsız eder.
  • 08-07-2010, 18:21:15
    #12
    Hem de nasıl.
  • 08-07-2010, 18:50:58
    #13
    Alpero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çoğu zaman hayır. ama sinirli olduğumda heyecan yaptığımda yanımdakinin sümük çekişi bile rahatsız eder.
    aynen
  • 08-07-2010, 19:10:47
    #14
    hocam sadece bir düşünce eskiden bir kaç olay böyle olduysa yani %1lik ihtimaller gerçekleştiyse küçüklükte şuanda bunla ilgili bir psikolojik(biraz bozuldu farkındayım) bir durum olabilir diye düşünüyorum umarım anlatabilmişimdir
  • 09-07-2010, 12:29:56
    #15
    Toklambis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu rahatsızlığın adı obsesif ve maalesef çok yaygın. Tedavisi elbette mümkün ve mümkün mertebe her şeyi çok fazla "takmamaya" çalışmak gerekiyor.
    araştırcam hocam teşekkürler
  • 09-07-2010, 12:44:11
    #16
    Alpero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çoğu zaman hayır. ama sinirli olduğumda heyecan yaptığımda yanımdakinin sümük çekişi bile rahatsız eder.
    Heleki sınavlarda sinir oluyorum bu duruma, hele hesab makinesine sanki dövecekmiş gibi basanlar, tam soruya konsantre oluyorsun başlıyor gelde sinirlenme
  • 09-07-2010, 13:04:14
    #17
    Eğer günlük yaşantınızda aksamalara neden olabilecek kadar ileri safhadaysa bu durum, bir doktora görünmeniz yararınıza olacaktır. Uzun dönem ilaç tedavisi ile olumlu sonuç alacaksınızdır

    OKB gerçekten kötü bir hastalık. Sizde de var olup olmadığını aşağıdaki Pedua testi ile anlayabilirsiniz kolayca:

    http://www.milligazete.com.tr/haber/43941
  • 09-07-2010, 13:15:20
    #18
    Cagatayh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer günlük yaşantınızda aksamalara neden olabilecek kadar ileri safhadaysa bu durum, bir doktora görünmeniz yararınıza olacaktır. Uzun dönem ilaç tedavisi ile olumlu sonuç alacaksınızdır

    OKB gerçekten kötü bir hastalık. Sizde de var olup olmadığını aşağıdaki Pedua testi ile anlayabilirsiniz kolayca:

    http://www.milligazete.com.tr/haber/43941
    113 çıktı .
    Alıntı
    80 puan civarında alırsanız eğer OKB yani obsesif kompulsif bozukluğunuz