• 07-07-2010, 02:29:48
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bunların bıcakları hec kesmiyor yav
  • 07-07-2010, 02:35:35
    #11
    Üyeliği durduruldu
    anarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ccc süpersin reis ccc
    sagol beyefendi sen anladn beyefendinin yerini

    ayrıca adam haklı beyler
  • 07-07-2010, 11:31:05
    #12
    WiQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hahaha süper
  • 07-07-2010, 11:44:19
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    anarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ccc süpersin reis ccc
    sendemi brütüs

    bu arada forum.r10.net e aylar önce bakmıştım..yorumların çoğu "thanks for nice post","thanks"
  • 07-07-2010, 11:51:21
    #14
    Üyeliği durduruldu
    AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sendemi brütüs

    bu arada forum.r10.net e aylar önce bakmıştım..yorumların çoğu "thanks for nice post","thanks"
    Hashahsa napalım ingilizcemiz okadar
  • 07-07-2010, 12:13:58
    #15
    AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sendemi brütüs

    bu arada forum.r10.net e aylar önce bakmıştım..yorumların çoğu "thanks for nice post","thanks"
    yabancı dofollow kasanlar orda antreman yapıyo
  • 07-07-2010, 12:43:38
    #16
    ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tebrikler cumbodan çatal bıçak seti kazandınız..

    Sen beni güldürdün ALLAH ta seni güldürsün.. Bizim mrmanson vardı. Herşeye muhalefet olan arkadaş. Şimdi yok buralarda hayatında başarılar diliyorum. Forum.r10.net açılmadan önce hintli yazılımcılar gelsinde 10 dolara script yazılmaya başlanınca ben sizin halinizi gorecem demişti.. Ben o sözleri onun muhalefet duygularına veriyorum
  • 07-07-2010, 12:54:00
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    anarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ccc süpersin reis ccc
    haha şüku nu veriyorum