"forum.r10.net" merak ettiniz mi ?
16
●938
- 07-07-2010, 02:29:48Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bunların bıcakları hec kesmiyor yav
- 07-07-2010, 02:35:35Üyeliği durduruldusagol beyefendi sen anladn beyefendinin yerinianarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

ayrıca adam haklı beyler - 07-07-2010, 11:44:19Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.sendemi brütüsanarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

bu arada forum.r10.net e aylar önce bakmıştım..yorumların çoğu "thanks for nice post","thanks"
- 07-07-2010, 11:51:21Üyeliği durduruldu
- 07-07-2010, 12:13:58yabancı dofollow kasanlar orda antreman yapıyoAnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-07-2010, 12:43:38Sen beni güldürdün ALLAH ta seni güldürsün.. Bizim mrmanson vardı. Herşeye muhalefet olan arkadaş. Şimdi yok buralarda hayatında başarılar diliyorum. Forum.r10.net açılmadan önce hintli yazılımcılar gelsinde 10 dolara script yazılmaya başlanınca ben sizin halinizi gorecem demişti.. Ben o sözleri onun muhalefet duygularına veriyorumahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-07-2010, 12:54:00Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
