Konu
"forum.r10.net" merak ettiniz mi ?
07-07-2010, 11:44:19
#13
Batuhan1
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
anarschi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ccc süpersin reis ccc
sendemi brütüs
bu arada forum.r10.net e aylar önce bakmıştım..yorumların çoğu "thanks for nice post","thanks"