http://forum.r10.net isimli bir adres varmış bilmem bilenleriniz var mı?
denk geldi maksat paylaşmak olsun dedim {:
"forum.r10.net" merak ettiniz mi ?
16
●938
- 07-07-2010, 01:23:04emeğine sağlık. paylaşım için sağol.reon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-07-2010, 01:37:01eline sağlıkWiQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
uahuahua güzelmiş (:
maksat geçmişi canlandırmak olsun dedim