AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sendemi brütüs

bu arada forum.r10.net e aylar önce bakmıştım..yorumların çoğu "thanks for nice post","thanks"
Hashahsa napalım ingilizcemiz okadar