Konu
"forum.r10.net" merak ettiniz mi ?
07-07-2010, 11:51:21
#14
keskin_root
Üyeliği durduruldu
AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sendemi brütüs
bu arada forum.r10.net e aylar önce bakmıştım..yorumların çoğu "thanks for nice post","thanks"
Hashahsa
napalım ingilizcemiz okadar