en büyük hayaliniz nedir :) - Sayfa 13 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
en büyük hayaliniz nedir :)
115
●
6.635
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
en büyük hayaliniz nedir :)
İlk
3
8
9
10
11
12
13
25-10-2010, 23:26:57
#109
AmbassaodR
Üyeliği durduruldu
1 aylığınada olsa "Başbakan" olmak.
25-10-2010, 23:40:31
#110
SanTieG0
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Profesyonel takıma transfer olabilmek ..
26-10-2010, 01:49:28
#111
ertu
26-10-2010, 16:13:51
#112
dikine_solucan
Askerden Geldikten Sonra Büyük Bir İş Yeri Açıp Eleman Çalıştırmak.En Büyük Hayalim...
26-10-2010, 16:22:31
#113
Rockco
önce ogünün şarksının sözlerini söyliyim
ve birden büyüdük aniden
ve birden küçüldü hayaller
küçükken F16 pilotu astronot olmak isterdim hayalim oydu hep
şubatta askere gidicem şimdki hayalim karnımı doyurucak bir iş bulsam yeter oldu
26-10-2010, 16:40:05
#114
Kral_Korsan61
Üyeliği durduruldu
Datacenter.
26-10-2010, 22:28:21
#115
BaNNeR
www.google.com
u satın almak
26-10-2010, 22:38:54
#116
brandt
Üyeliği durduruldu
Ağaoğlu gibi büyük bir inşaat şirketinin başında olmak...
İlk
3
8
9
10
11
12
13
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler