• 02-07-2010, 01:23:34
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bugün garanti bankasından ödemeyi yaptım 35 lira ösym aday sisteminde şifrem vardı ancak bireysel başvuru kısmına tıkladığımda " Bu sınava ancak başvuru merkezlerinden başvurabilirsiniz, internet üzerinden başvuramazsınız! "
    Şeklinde Uyarı Alıyorum İlla bir okula gitmem mi gerekiyor? yoksa genelde mi böyle anlayamadım

    (parayi öglen yatırdım)
  • 02-07-2010, 01:45:07
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bir yolu yok mu arkadaşlar ?
  • 02-07-2010, 01:46:07
    #3
    KPSS'ye ilk kez gireceksiniz sanırım. O nedenle ÖSYM başvuru merkezlerine gitmeniz lazım.
  • 02-07-2010, 01:46:17
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bendede banka ile entegrasyon sağlanamadı dio ösymde sorun var
  • 02-07-2010, 01:49:28
    #5
    Üyeliği durduruldu
    elimde dekont yok internet üzerinden yatırdım evimin hemen karşısında lise var sabah oraya gideyim sorun olur mu peki dekont filan isterlerse


    + daha önce öss girmiştim ve şifrem var aday bilgi işlem merkezinden kpss için ayrı başvuru gerekiyor sanırım
  • 02-07-2010, 01:51:12
    #6
    İnternet üzerinden yapılan ödemeyi yine dekont olarak alabiliyorsunuz. Tekrar banka hesabına girip dekont alın bence. Ne olur ne olmaz.
  • 02-07-2010, 01:52:30
    #7
    Evet KPSS'ye ilk kez giren adayların fotoğraf çekimi için başvuru merkezinden işlem yapmaları gerekiyor.
  • 02-07-2010, 01:55:10
    #8
    Okula dekont götürmenize gerek yok onlar ekranda görebiliyorlar sanırım siz yinede dekontunuzu alın elinizde bulunsun ama okulda dekont soracaklarını sanmam
  • 02-07-2010, 02:01:24
    #9
    Üyeliği durduruldu
    sabah bir gidip bakayım o zaman dekont isterlerse büro'dan bir çıktı alıp tekrar okula giderim teşekkürler arkadaşlar


    bu arada

    2008 KPSS sınavına ortaöğretim veya önlisans düzeyinde girmiş ve sınav sonrasında öğrenim düzeyi değişmemiş olan adaylar kayıt işlemlerini Aday İşlemleri Sistemi'ni kullanarak yapabilirler.

    okula gitmem gerekiyormuş