elimde dekont yok internet üzerinden yatırdım evimin hemen karşısında lise var sabah oraya gideyim sorun olur mu peki dekont filan isterlerse
+ daha önce öss girmiştim ve şifrem var aday bilgi işlem merkezinden kpss için ayrı başvuru gerekiyor sanırım