Bugün garanti bankasından ödemeyi yaptım 35 lira ösym aday sisteminde şifrem vardı ancak bireysel başvuru kısmına tıkladığımda " Bu sınava ancak başvuru merkezlerinden başvurabilirsiniz, internet üzerinden başvuramazsınız! "
Şeklinde Uyarı Alıyorum İlla bir okula gitmem mi gerekiyor? yoksa genelde mi böyle anlayamadım
(parayi öglen yatırdım)