sabah bir gidip bakayım o zaman dekont isterlerse büro'dan bir çıktı alıp tekrar okula giderim teşekkürler arkadaşlar


bu arada

2008 KPSS sınavına ortaöğretim veya önlisans düzeyinde girmiş ve sınav sonrasında öğrenim düzeyi değişmemiş olan adaylar kayıt işlemlerini Aday İşlemleri Sistemi'ni kullanarak yapabilirler.

okula gitmem gerekiyormuş