Rock Festivaline Gelecek varmı ?
23
●1.962
- 05-08-2007, 16:41:34Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ahh ah kışın sefaletini biz çekelim yazın tadını siz çıkarın işe bak

Kalma sorunu olan varsa akçayda ayarlayabilirim. - 05-08-2007, 23:21:36Misafirben verirdim benim çadırı. 3 kişilik çadır, geçen sene metroda 25 ytl di. bu sene 30 olmuştur. alcam bende bir tane bu hafta içi. kırtasiye reyonu kurulmadan almak lazım. Barışarock ta da lazım olacak. bide dandirik denizyatağı.
Dedim ben sana gitme diye. Almora'nın güzel olacağı belliydi. Güzel olmasa zaten ben dinlemem. Geçen sene, festivali festival yapan Kurtalan Ekspres'di. Amcalar süper çalmışlardı. Gerçekten geldiğime deydi dediğim ve dinlerken zevk aldığım ve tüm parçalara eşlik ettiğim tek gruptu.
Sana o kadar dedim sabah 8:30 da güneş çıkınca uyunmuyor. Akşamları yat uyu diye. Ama nerdeee. Dinlemiyorsun beni. Sahnenin sağında, yemek yeme yerinin arkasında üstü kapalı yeri keşfedersin diye düşünmüştüm. Neysem sen uyu. Yarın konuşuruz. Dua et hava kapalıydı. Yoksa pancar gibi olurdun. Belki yine olmuşundur. - 06-08-2007, 17:00:53abi bugün çok kötü oldu ya sabah saat 5-6 gibi yattı çoğu insan saat 8 de alanı terk etmek zorundaymışız
ne alakaysa kavga gürültü festival alanı boşaldı
evimi özledim yaw..
pentagramı dinleyemedim ama arkadaşım dinlemiş saat 5 e kadar sürmüş süper dedi.. hayko süper ötesiydi.. mor ve öteside güzel okudu.. - 06-08-2007, 17:09:27Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.MrManson ve Kalihora
UndeaD ile birlikte bizde oradaydık. Hatta ben bi ara güneşin başıma geçmesi yüzünden bi elemanın tishirtünde RIO yazıyormuş UndeaD ile kavga ettik R10 mu RIO mu diye
hep düşündük acaba r10 dan birilerini görebilirmiyiz diye ama nafile oldu ya.. bu arada izmirli_ arkadaşıma seslieniyorum burdan. MrManson ve Kalihora zaten yazmış ayrıntıları.
Hehe ayrıca POEM'im yaptığı en büyük terbiyesizlikten birisi 6 Ağustos Sabahı en geç saat 8 e kadar festival alanını terk etmiş olmamız gerekiyormuş.. Allah Allah!! Zaten sabah 4 e kadar mp3 çaldılar orda
sahnede tepindiler hep.. bizde sahilde Efes yudumladık..
Şimdilik Bu kadar.. bi ara gün gün izlenimlerimi yazıcam. Bu arada sabah kalktığımızda sahil tarafındaki çadırların orda duşa yakın olanlardan bi tane dayı vardı. Dayı'nın sol eli bandajlıydı umarım görmüşsünüzdür. Çocuğun birisi bira şişesi kırdı sabah 7 de falan. Kırma sebebi ise çadırın iplerini kesmesiydi bu dayı gördü bu çocuğu. Kızdı.. Nasıl kırdıysan birleştir falan dedi
çok pis koptukk.. bir de olay bizim önümüzde oldu zaten. Sonra adam sustalı falan çıkarttııı baya komedi oldu. 

Dip not : DesTRuctionS nickli arkadaşımız ise 5Ağustos Sabahı 8 de biz uyurken çadırı toplayıp beyler bende para bitti izmire otostop yapıcam demesi ise ayrıbir güzelliktii..
ama DesTRuctionS işte... Artizzz:P

ne alakaysa kavga gürültü festival alanı boşaldı
evimi özledim yaw..