• 30-07-2007, 20:42:25
    #10
    Holy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kız arkadaşım ayvalıktan cagardı beni , gelicem %95. Ama orada cadır kiralanıyor mu bilmiyorum , bilgin var mı ?
    - Kamp için festival alanında çadır bulabilir miyim?
    Festival alanında çadır ve kamp malzemeleri satın alabileceğiniz bir stand olacak.

    buyur dostm
  • 30-07-2007, 23:59:51
    #11
    MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oradan çadır alınacaksa süper,inş. fiyatları uçurmazlar.
    Ayrıca kapıda bilet satılıyormu? Istanbul'dan en kolay nasıl gidilir ?
    satış değilde kiralama olsa çok daha iyi olur.. gerçi destructions getiriyor çadır benim için np hehe

    bu arada siteye şey yazdım. biletleri netten alalımmı orda problem yaşarmıyız.. bir problem olmaz demişler yetkililer.. inş açıkta kalmayız..
  • 31-07-2007, 11:56:30
    #12
    bukadar kişimi geliyor yaw..
  • 31-07-2007, 13:12:16
    #13
    Üyeliği durduruldu
    HAYKO CEPKİN
    CATAFALQUE
    PİİZ
    Bunlar için gelinir aslında ama tatilde olucam o günlerde.
    Çadır için gidi bi migrosa alın 30 40 ytl bişi..
  • 03-08-2007, 16:08:13
    #14
    gündüz sıcakkk gece soğuk sabah 9-10dedinmi çadırda durulmuyor walla

    güzel geçiyor.. gelecekleri bekleriz arkadaşlar..
  • 03-08-2007, 16:15:17
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İsteyenler Bana Ulaşabilir : 0536 677 1998 or 0555 624 0 500
  • 05-08-2007, 00:08:03
    #16
    Üyeliği durduruldu
    isteyenlere konaklama imkanı sağlanır dimi kepo
  • 05-08-2007, 00:53:58
    #17
    Misafir
    Manson, festivale gidiyorsun. Çadırsız gidiyorsun, bana çadırın varmı demiyorsun. Off Offf.

    Geçen sene gittim. Bu sene çok değişmiş. Aslında eski ama festivale yeni gruplar eklenmiş. Geçen seneki izlenimlerime göre üstüne para dahi verseler bir daha Zeytinli Rock Festivaline gitmem. Almora'yı canlı izlemek isterdim. Artık İstanbul'da izlerim. Gitmedim, pişman değilim. Barışarock festivalinin 1000'de 1 i kadar eğlenceli ve rahat geçmiyor. Denizi buz, havası acayip sıcak. Gölge yok. Evlerin gölgelerinde millet öğlen vakti yollara uzanıp uyuyor. Bira satanlar sanki biz onlara muhtaçmışız gibi alkol veriyordu.

    Barışarock'ta görüşmek dileğiyle.
  • 05-08-2007, 10:39:39
    #18
    Yönetici onayı bekliyor
    BY_THUQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    isteyenlere konaklama imkanı sağlanır dimi kepo
    hee yaa... eski ortaamm! ne güzel lahmacunlar yedik la!