Manson, festivale gidiyorsun. Çadırsız gidiyorsun, bana çadırın varmı demiyorsun. Off Offf.
Geçen sene gittim. Bu sene çok değişmiş. Aslında eski ama festivale yeni gruplar eklenmiş. Geçen seneki izlenimlerime göre üstüne para dahi verseler bir daha Zeytinli Rock Festivaline gitmem. Almora'yı canlı izlemek isterdim. Artık İstanbul'da izlerim. Gitmedim, pişman değilim. Barışarock festivalinin 1000'de 1 i kadar eğlenceli ve rahat geçmiyor. Denizi buz, havası acayip sıcak. Gölge yok. Evlerin gölgelerinde millet öğlen vakti yollara uzanıp uyuyor. Bira satanlar sanki biz onlara muhtaçmışız gibi alkol veriyordu.
Barışarock'ta görüşmek dileğiyle.