abi bugün çok kötü oldu ya sabah saat 5-6 gibi yattı çoğu insan saat 8 de alanı terk etmek zorundaymışız

ne alakaysa kavga gürültü festival alanı boşaldı

evimi özledim yaw..
pentagramı dinleyemedim ama arkadaşım dinlemiş saat 5 e kadar sürmüş süper dedi.. hayko süper ötesiydi.. mor ve öteside güzel okudu..