Ortadoğuda Bir Savaş Çıkarsa
Türkiye,İran,Irak Bölünür..
Umarım çıkmaz..
Abd devri yavaş yavaş bitiyor artık..
İran'a karşı savaş hazırlıkları!
25
●1.448
- 25-06-2010, 16:01:10Nerden çıkardın abd devrinin bittiğini ben iran ın pek bir varlık gösterebileceğini düşünmüyorum. Bu iranla olcak iş değil ortadoğudaki müslümanlar toplanmadıkça ben buna %1 ihtimal vemriyor ken....Goztepe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Irak bölünmüş bölünceği kadar artık ırak bir sömürge ülkesi aynısını ırak ın bir üst versiyonu olan ağzı çok laf yapan nükleer silah primini her zaman öne süren kendilerini islam aleminin kurtarıcısı gören bir grup insan diye düşünüyorum. Askeri düzen yok.. Silahlanma çatı patı... Nükleer silahları ne kadar var ne kadar yok belli değil. Ben savaş çıkmaması yönündeyim bu ülkeyi yıllarca geriye götürebilir. - 25-06-2010, 16:15:521- İran Arap değil.Srdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2- Türkiye'nin Filistin'e yardım etmesinde bir çıkar beklentisi yok zaten. Mısır ister yardım etsin ister etmesin umrumuzda değil.
Ne alaka neden bölünsün Türkiye.Goztepe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
~
Amerika'nın Irak'a saldırma sebebi kimyasal silahlardı. Oysa Irak'ta 91'den beri kimyasal silahla uğraşılmıyordu. Saldırırsa İran'a da benzer bir sebeple girer. Ama ne İran Irak'a benzer, ne de İranlılar Iraklılara. O yüzden halkı yönetime karşı kışkırtmaya çalışıyorlar. Geçen seçimlerde, İran'daki birkaç grubun sorununu "iç savaş" diye göstermeleri bütün dünyaya nedendir sanıyorsunuz. Bu rejimden önce İran'da Şah vardı, Amerika'nın kuklası. Hükümetleri de Şah, yani ABD belirliyordu. Devrim olduktan sonra ülkenin Amerika'yla ilişkisi kesildi. Ta o zamandan husumeti var amerikanın.
Şimdi Suveyş kanalı yine ön plana çıktı ama orayı yâr etmezler Amerika'ya. Birçok ülkenin milyarlarca dolar ticari çıkarı var ordan, bir savaş durumunda Mısır kanalı kapatır yine diye tahmin ediyorum. Türkiye'ye gelince, Irak'a tezkereyi geçirmeyen ülke İran'a hiç geçirmez. Gürcistan'a gelince, o yolu Rusya'nın tutumu belirler. - 25-06-2010, 17:15:58bu arada
İran yardım gemisinden vazgeçti
İran, İsrail'in saldırma ihtimalinden dolayı Gazze'ye yardım gemisi göndermeyeceğini açıkladı
http://www.habervaktim.com/haber/128...ermeyecek.html
http://www.posta.com.tr/dunya/HaberD...rticleID=34541 - 25-06-2010, 17:20:50Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.İsrail irana ne kadardır zaman girmek istiyor ama abd önlüyordu evet önlüyordu çünkü abd artık savaş yanlısı bir politika gütmeyeceğini söylüyordu zaten obamanın başa getirlmesi hem islam dünyanı yanına gecmek hemnde savaş yanlısı bir ülke olmadıgı anlatmak istiyordu.Hiç bir şey yapmadan obamaya nobel barış ödülü vermeleride bundandır.Ama artık obama halkının sesini duymuyor israil lobilerinin isteklerini yapmaya başladı.
- 25-06-2010, 17:27:54Evet duydum ve bir dahada anladımki işler artık cephe başında silah başında değil masa başında hallediliyor.. Gerçekten iran tarafından verilebilecek en büyük taviz.benikaydet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-06-2010, 21:52:54Goztepe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ABD Yahu lobisinin paravan devletir . Abd'nin ekonomik anlamda Çin'den geri kaldığına bakmayın.
Size Zeitgeist ve Zeitgeist : Addendum adlı belgeleselleri izlemenizi öneririm
Herşey açık arkadaşlar Amerika Birleşik Devletleri saldırdığı her ülkede kendini haklı olarak göstermiştir ki savaş politakaları da budur.sogukkanli56 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Irağa hala demokrasinin geldiğini mi sanıyorsunuz ? Irak'taki Kürt Şii Türkmen kargaşasına en iyi örnek Kurtlar Vadisi : Irak'ta verilmiştir.
Ayrıca Orda Doğu Projesi hakkında bilgisi olanlar Özel Mesaj yoluyla ulaşabilirse sevinirim - 25-06-2010, 21:57:05eğer bir savaş çıkacaksa o savaş hazırlıklarını kimse göremez emin olun