Türkiye, aslında İran kozunu oynasa ABD'den çok faydalanır ama herşey çıkar değildir. Kesinlikle İran'ın yanında olmalı.

Teknik olarak savaşı incelersek bakalım Rus silahları ABD - İsrail silahları karşısında işe yarayacak mı?