Ortadoğuda Bir Savaş Çıkarsa
Türkiye,İran,Irak Bölünür..
Umarım çıkmaz..
Abd devri yavaş yavaş bitiyor artık..
Nerden çıkardın abd devrinin bittiğini ben iran ın pek bir varlık gösterebileceğini düşünmüyorum. Bu iranla olcak iş değil ortadoğudaki müslümanlar toplanmadıkça ben buna %1 ihtimal vemriyor ken....
Irak bölünmüş bölünceği kadar artık ırak bir sömürge ülkesi aynısını ırak ın bir üst versiyonu olan ağzı çok laf yapan nükleer silah primini her zaman öne süren kendilerini islam aleminin kurtarıcısı gören bir grup insan diye düşünüyorum. Askeri düzen yok.. Silahlanma çatı patı... Nükleer silahları ne kadar var ne kadar yok belli değil. Ben savaş çıkmaması yönündeyim bu ülkeyi yıllarca geriye götürebilir.