Bunun adını ben koyuyorum Bekir bey.
Bunun adı Amigo.
İguna'm Fazla Büyüdü
94
●5.176
- 17-06-2010, 03:58:14zuhahah altıma edecem gülmekten X:GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


abi yarıldım yorumlara hepsini tek tek okudumBurti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-06-2010, 05:40:36Üyeliği durduruldutamam usta bak guzel isimmis amigoGrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hosuma gitti valla
- 17-06-2010, 15:51:17Üyeliği durdurulduusta koyacağım resımlerınıBekq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ve videolarını telin usb kablosunu arıyorum 2 gundur 
ya usta sen az değilsin iyiki yanında değilimGrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yapmadıgını bırakmazsın bu hayvana
evet ejderha hocam ateş bile püskürüyortolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-06-2010, 16:38:43Gardaş, Öyle düşünme. Şimdi Amigo kızların ilgisini çekiyormu ? Çekiyor.BekirARSLAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alırım amigomu, Tosunumu, Koçumu yanıma.
Belek sahilleri, İzmir, Bodrum. Çıkarım asfalta amigoyu gören kadın zaten durur. Dünya turu yaparım tosunumla benim. Hayyyyyyyy yesin seni abisi. - 17-06-2010, 16:46:27Üyeliği durduruldu

hosuma gitti valla