Konu
İguna'm Fazla Büyüdü
17-06-2010, 12:07:04
#86
GrupSoft
Amigo uyandınmı tosunum, Koçum benim...
Gel küçü küçü ( İlk defa bir timsah çağırıyorum nasıl çağrıldığını bilmiyorum vallahi )