Usta bi kaç resim eklede merakımız gitsin.

Kafesini, dışarda nasıl gezdiğini, yemek yerken vs.
usta koyacağım resımlerını

ve videolarını telin usb kablosunu arıyorum 2 gundur
Amigo uyandınmı tosunum, Koçum benim...
Gel küçü küçü ( İlk defa bir timsah çağırıyorum nasıl çağrıldığını bilmiyorum vallahi )
ya usta sen az değilsin iyiki yanında değilim

yapmadıgını bırakmazsın bu hayvana
Bu şey ejderhagillerden mi?
evet ejderha hocam ateş bile püskürüyor