• 11-06-2010, 19:11:09
    #1
    Merhabalar,

    20-06-2010 Pazar günü medyasoft ün adobe web tasarım sınavına girecek kişiler özel mesaj atabilirse listeliyelim ve ayın 20 de msn yada bir siteye ben scpirt kurarım sohbet olarak oradan sınav a girebiliriz.
  • 11-06-2010, 21:02:26
    #2
    ben girmeyi dusunmuyorum çalışmadım çünkü.Girsekte sertifika işe yaramıcağından gereksiz
  • 11-06-2010, 21:07:13
    #3
    katılıyorum 1 sınav hakkım boşa gitti, son hakkım bu
  • 11-06-2010, 21:11:09
    #4
    grafiğe girdim kaybettim bi daha giriliyormu? web tasarım hakkım duruyor
  • 11-06-2010, 21:17:37
    #5
    Girenlere başarılar dileyelim o zaman.
  • 11-06-2010, 21:20:38
    #6
    Tamam ben giricem
    Pm attım.
  • 11-06-2010, 21:27:20
    #7
    Girmek isteyenler söylesin
    bir chat script kurarız giriş e cpanel şifreleme türü denilen şifreleme yaparız yada yapmayız msn den biraz rahat olmaz oradan daha rahat olur.

    İsteyenler özel mesaj atabilir bende girecem diyerek
    20 haziran pazar günü saat ya aksam bu saatlerde olur yada akşam üstü
  • 11-06-2010, 21:44:14
    #8
    xyRrem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben girmeyi dusunmuyorum çalışmadım çünkü.Girsekte sertifika işe yaramıcağından gereksiz
    Neden yaramıcak diyorsunuz acaba ? Merak ettim.
  • 11-06-2010, 21:53:58
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende iki ders için katılabilirim.

    Az önce sallama bilgilerle kendimi test edeyim dedim iki sınavı da başarıyla geçtim. Grafik akademi 54, Web tasarım 58 puan aldım. Keşke gerçek bilgilerimle sınav olsaymışım Bu arada sorular kolay değil