Merhabalar,
20-06-2010 Pazar günü medyasoft ün adobe web tasarım sınavına girecek kişiler özel mesaj atabilirse listeliyelim ve ayın 20 de msn yada bir siteye ben scpirt kurarım sohbet olarak oradan sınav a girebiliriz.
Vatan gazetesi adobe web tasarım sınavı toplu 20/06/2010
18
●2.729
- 11-06-2010, 19:11:09
- 11-06-2010, 21:11:09grafiğe girdim kaybettim bi daha giriliyormu? web tasarım hakkım duruyor
- 11-06-2010, 21:27:20Girmek isteyenler söylesin
bir chat script kurarız giriş e cpanel şifreleme türü denilen şifreleme yaparız yada yapmayız msn den biraz rahat olmaz oradan daha rahat olur.
İsteyenler özel mesaj atabilir bende girecem diyerek
20 haziran pazar günü saat ya aksam bu saatlerde olur yada akşam üstü - 11-06-2010, 21:44:14Neden yaramıcak diyorsunuz acaba ? Merak ettim.xyRrem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-06-2010, 21:53:58Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bende iki ders için katılabilirim.
Az önce sallama bilgilerle kendimi test edeyim dedim iki sınavı da başarıyla geçtim. Grafik akademi 54, Web tasarım 58 puan aldım. Keşke gerçek bilgilerimle sınav olsaymışım
Bu arada sorular kolay değil