Bende iki ders için katılabilirim.

Az önce sallama bilgilerle kendimi test edeyim dedim iki sınavı da başarıyla geçtim. Grafik akademi 54, Web tasarım 58 puan aldım. Keşke gerçek bilgilerimle sınav olsaymışım Bu arada sorular kolay değil