• 11-06-2010, 22:46:21
    #10
    N2Lock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden yaramıcak diyorsunuz acaba ? Merak ettim.
    sertifikada altın bilezik kampanyası yazıyor...
  • 11-06-2010, 22:54:09
    #11
    N2Lock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden yaramıcak diyorsunuz acaba ? Merak ettim.
    hangi şirket bu sertifikayı dikkate alır sizce? ancak çervelettirirsiniz duvarınıza asarsınız. arkadaşlarınız gördüğünde bir havanız olur belki...
  • 11-06-2010, 23:57:33
    #12
    Simdi kardeşimin adına girdim onun T.C. numarası ile web tasarım sınavına 50 soru var sorular basit su ne ise yarar şu logo ne sonra sayfa filan nasıl açılır filan gibi 86 puan güzel

    haftaya pazarda kendi yerme girecem arkadaşlar ile sanırım aynı sorular olacak yene değişmiyor yani herkese farklı yada rasgele diğil umarım.
  • 12-06-2010, 10:47:49
    #13
    peki herkes girebiliyorsa neden kupon biriktirdik
  • 12-06-2010, 16:49:55
    #14
    xyRrem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki herkes girebiliyorsa neden kupon biriktirdik
    Bence söyle olacak
    kupon biriktiren kişilerin isimleri belli kaşeleme oldu için sınavda belgeye hak kazananlarda bakacaklar o vatan listesinde varsa yollanır.
  • 21-06-2010, 19:40:06
    #15
    sınav soruları ları elinde olan varmı acaba
  • 21-06-2010, 19:44:43
    #16
    Üyeliği durduruldu
    sınavı bizden habersizmi oldunuz
  • 21-06-2010, 19:46:44
    #17
    sınavı kaybedenler birdaha girebilcekmi nasıl olcak :/
  • 21-06-2010, 21:24:37
    #18
    cl0ud adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sınav soruları ları elinde olan varmı acaba
    https://www.r10.net/off-topic/656444-...-sorulari.html

    burada biri si vermiş


    -

    Sınav a her kayıt olan 1 kere gire biliyor 50 puan altı alırsan bir daha giremiyorsun
    sınav sırasında bağlantın koparsa 24 saat içinde sınav a girip tamamlaman lazım yoksa yene gecemedi sayılıyorsun bir daha giremiyorsun.