sınav soruları ları elinde olan varmı acaba
https://www.r10.net/off-topic/656444-...-sorulari.html
burada biri si vermiş
-
Sınav a her kayıt olan 1 kere gire biliyor 50 puan altı alırsan bir daha giremiyorsun
sınav sırasında bağlantın koparsa 24 saat içinde sınav a girip tamamlaman lazım yoksa yene gecemedi sayılıyorsun bir daha giremiyorsun.