Merhabalar,

20-06-2010 Pazar günü medyasoft ün adobe web tasarım sınavına girecek kişiler özel mesaj atabilirse listeliyelim ve ayın 20 de msn yada bir siteye ben scpirt kurarım sohbet olarak oradan sınav a girebiliriz.