• 10-06-2010, 14:16:20
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkdaşlar 1 haftadır bunun cevabını arıyorum ama tam olarak bulamadım konuyu anlatım
    kardeşim şu anda lise 3de doğ:01.10.1992 doğumlu bu sene dersleri bayagı güzelken sınava girmesini istiyoruz seneye ortaögretim düzeyinde sınav olmyacak sonuçta bu sene sınava girsin mezun oldugunda tercihini yapsın diye düşünüyoruz ama tam bir cevap okullardan alamıyoruz

    sonuç olarak

    01.10.1992 doğumlu lise 3 ögrencisi kpss sınavına girebilir mi?

    Sınava girip iyi puan aldıgında seneye 2011 yaz aylarında 2012 ye kadar olan sınava kadar olan tercihlerde tercih hakkı olur mu ?
  • 10-06-2010, 14:43:38
    #2
    ben pek sanmıyorum olacağını mezun olması gerek başvuruyu yapabilmesi için bildiğim kadarıyla.
  • 10-06-2010, 14:47:35
    #3
    Açık meslek lisesi veya açık lise okuyanlar basvurabilicek, Siz ginede okul yönetimine sorun
  • 10-06-2010, 14:49:17
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Girebilmesi için mezun durumda olması lazım ve son sınıf öğrencisi olması lazımdır
  • 10-06-2010, 14:51:58
    #5
    zulfikar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Girebilmesi için mezun durumda olması lazım ve son sınıf öğrencisi olması lazımdır
    evet son sınıf öğrencisi olmak zorunda. ben 10.05.92'liyim. araştırdım o kadar ama.. maalesef.
  • 10-06-2010, 15:08:16
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayır arkdaşlar 2 yıl içinde mezun olabilen herkes girebilir. Girebilirsin tabiki kendi lisenden başvuru yap.
  • 10-06-2010, 15:22:23
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Tabiki girebilirsin.

    Daha 2-3 gün önce rehber öğretmeni geldi söyledi bizede. Mezun olmasına 2 yıl kalmış öğrenciler de girebiliyor sınava .

    Bende girmeyi düşünüyorum
  • 10-06-2010, 15:28:02
    #8
    giremez diye bir yerde okumuştum.
  • 10-06-2010, 15:46:04
    #9
    ftp://dokuman.osym.gov.tr/2010/2010K...rtOnl_KLVZ.pdf

    Kimler başvurabilir? başlığını incelemeniz yeter. Bilip bilmeden konuşmayın...