• 10-06-2010, 15:46:08
    #10
    Üyeliği durduruldu
    kardeşim gitmiş başvuru alan hoca olmaz dedi kartal lisesine sordum girp napacak dedi adam söydüm kapattım yüzüne
  • 10-06-2010, 15:56:15
    #11
    Üyeliği durduruldu
    ÖSYM AÇIKLAMASI:

    ""Bu sınava ortaöğretim okullarından ön lisans programından mezun olanlar ile sınava başvuru sırasında mezun durumda olmayan ancak sınavın geçerlilik süresi -2- yıl içinde ortaqöğretim/önlisans düzeyinde mezun olabilecek durumda olan adaylar başvurabileceklerdir.""

    " 21 Mayıs 2010 tarihi itibariyle lisans diploması almaya hak kazanmış adaylar bu sınava başvuramazlar"

    Bu durumda başvuru yapabiliyorsunuz ancak bu da risk taşır çünkü son sınıfta mezun olabileceğinizin garantisi yoktur ayrıca aldığınız puanla mezun olduktan sonra kadro açılıp açılmayacağı ile memur alınıp alınmayacağı meçhuldür.Ama sınav mahiyetini tanıma ve tecrübe edinme açısından girilmesi tavsiye olunur......
  • 11-06-2010, 15:18:47
    #12
    Üyeliği durduruldu
    cevaplarıyla yardım eden tüm arkadaşlarıma teşekkürler


    Murat eğitim kurumları kartal temsilciligini aradım söylenen şu

    Evet sınava girebilirsin
    ama puanını sadece 2011 de mezun olduktan sonra kullanabilirsin dendi