Arkdaşlar 1 haftadır bunun cevabını arıyorum ama tam olarak bulamadım konuyu anlatım
kardeşim şu anda lise 3de doğ:01.10.1992 doğumlu bu sene dersleri bayagı güzelken sınava girmesini istiyoruz seneye ortaögretim düzeyinde sınav olmyacak sonuçta bu sene sınava girsin mezun oldugunda tercihini yapsın diye düşünüyoruz ama tam bir cevap okullardan alamıyoruz

sonuç olarak

01.10.1992 doğumlu lise 3 ögrencisi kpss sınavına girebilir mi?

Sınava girip iyi puan aldıgında seneye 2011 yaz aylarında 2012 ye kadar olan sınava kadar olan tercihlerde tercih hakkı olur mu ?