zulfikar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Girebilmesi için mezun durumda olması lazım ve son sınıf öğrencisi olması lazımdır
evet son sınıf öğrencisi olmak zorunda. ben 10.05.92'liyim. araştırdım o kadar ama.. maalesef.