ÖSYM Ne Yapıyor Ya da Yapmaya Çalışıyor ?
14
●1.017
- 05-06-2010, 17:59:48Üyeliği durdurulduArkadaşlar. Herkesin bildiği gibi YGS sınavı, toplam puanın %40'ını etkilicek deniliyor. Her yerde böyle. Hatta bazı rehber hocaları %60 olabileceğini bile söylüyorlar. Ancak bugün bir haber aldım. Dersane hocaları araştırmışlar, bilgi edinmişler ve YGS'nin %27 etkilili olacağını söylüyorlar. Yani LYS yapan yerleşicek diyorlar. Bu konuda bilgisi olan var mı ? ÖSYM ne yapmaya çalışıyor ? Ya da ne yapıcağını biliyor mu diye soruyum ?
- 05-06-2010, 18:09:28öyle zaten,sınav olmadan önce açıklamıştı başkan..%40 kesin olmaz diye.başarıya göre..WebhastasiNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-06-2010, 18:30:17Üyeliği durdurulduBir rehberlikçi de %60 olabilir diyor haberlerde. Ama ÖSYM den bir yanıt gelmemiş. Ne oldugunu bilen var mı acaba...ByMsKN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-06-2010, 18:35:28% 60 olur mu ? okadar kolay sorularla hocamWebhastasiNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
& 60 olmaz kesinlikle lys dediğin gibi önemli 4 senelikleri düşünüyorsan
- 05-06-2010, 18:38:24Üyeliği durdurulduhttp://www.samanyoluhaber.com/h_4067...kileyecek.htmlMediaSmart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu haberde okudum. Yalnız olamaz bence o kadar. Benim YGS puanım iyiydi biraz ona güveniyordum. 27 olursa oran puanım 45 puan düşücek, LYS bilgim de çok iç açıcı değil - 05-06-2010, 18:40:10Kesin birşey yok hocam..Ama şurası kesin,%40'ta kalmayacagı.ama sınır % 40 üzerine çıkmayacak.başkanı diyor.WebhastasiNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
& 60 olmaz kesinlikle lys dediğin gibi önemli 4 senelikleri düşünüyorsan