• 05-06-2010, 17:59:48
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar. Herkesin bildiği gibi YGS sınavı, toplam puanın %40'ını etkilicek deniliyor. Her yerde böyle. Hatta bazı rehber hocaları %60 olabileceğini bile söylüyorlar. Ancak bugün bir haber aldım. Dersane hocaları araştırmışlar, bilgi edinmişler ve YGS'nin %27 etkilili olacağını söylüyorlar. Yani LYS yapan yerleşicek diyorlar. Bu konuda bilgisi olan var mı ? ÖSYM ne yapmaya çalışıyor ? Ya da ne yapıcağını biliyor mu diye soruyum ?
  • 05-06-2010, 18:09:28
    #2
    WebhastasiNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar. Herkesin bildiği gibi YGS sınavı, toplam puanın %40'ını etkilicek deniliyor. Her yerde böyle. Hatta bazı rehber hocaları %60 olabileceğini bile söylüyorlar. Ancak bugün bir haber aldım. Dersane hocaları araştırmışlar, bilgi edinmişler ve YGS'nin %27 etkilili olacağını söylüyorlar. Yani LYS yapan yerleşicek diyorlar. Bu konuda bilgisi olan var mı ? ÖSYM ne yapmaya çalışıyor ? Ya da ne yapıcağını biliyor mu diye soruyum ?
    öyle zaten,sınav olmadan önce açıklamıştı başkan..%40 kesin olmaz diye.başarıya göre..
  • 05-06-2010, 18:17:45
    #3
    yok öyle birşey ya herkes uyduruyor %40 hala devam.
  • 05-06-2010, 18:30:17
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ByMsKN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok öyle birşey ya herkes uyduruyor %40 hala devam.
    Bir rehberlikçi de %60 olabilir diyor haberlerde. Ama ÖSYM den bir yanıt gelmemiş. Ne oldugunu bilen var mı acaba...
  • 05-06-2010, 18:33:33
    #5
    %40 ama %27 olayını bir yerde daha duydum.saçma geldi
  • 05-06-2010, 18:35:28
    #6
    WebhastasiNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir rehberlikçi de %60 olabilir diyor haberlerde. Ama ÖSYM den bir yanıt gelmemiş. Ne oldugunu bilen var mı acaba...
    % 60 olur mu ? okadar kolay sorularla hocam & 60 olmaz kesinlikle lys dediğin gibi önemli 4 senelikleri düşünüyorsan
  • 05-06-2010, 18:38:24
    #7
    Üyeliği durduruldu
    MediaSmart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    % 60 olur mu ? okadar kolay sorularla hocam & 60 olmaz kesinlikle lys dediğin gibi önemli 4 senelikleri düşünüyorsan
    http://www.samanyoluhaber.com/h_4067...kileyecek.html

    bu haberde okudum. Yalnız olamaz bence o kadar. Benim YGS puanım iyiydi biraz ona güveniyordum. 27 olursa oran puanım 45 puan düşücek, LYS bilgim de çok iç açıcı değil
  • 05-06-2010, 18:40:10
    #8
    WebhastasiNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.samanyoluhaber.com/h_4067...kileyecek.html

    bu haberde okudum. Yalnız olamaz bence o kadar. Benim YGS puanım iyiydi biraz ona güveniyordum. 27 olursa oran puanım 45 puan düşücek, LYS bilgim de çok iç açıcı değil
    Kesin birşey yok hocam..Ama şurası kesin,%40'ta kalmayacagı.ama sınır % 40 üzerine çıkmayacak.başkanı diyor.
  • 05-06-2010, 18:41:10
    #9
    Geçen sene girdim kurtuldum Allah yardımcınız olsun